2008-08-20

Varsegoda

Idag igen har jag fått en fin Award från Gunilla som bor i Singapore med sin blogg Vita Änglar
Tack så jätte mycket för den.
Nu har jag fått så många utmärkelser och awarder denna vecka. Jag blir så glad varje gång, för det är ju ett bevis på att ni gillar att komma hit. För att läsa och se vad jag skriver och berättar om. Därför har jag gjort en award till er alla mina bloggisvänner. Det är bara att ta en postitlapp dom räcker till er alla. Nu ska jag ut och se vad ni har gjort idag.
Bilden är klickbar



15 kommentarer:

  1. Grattis!
    Den har du gjort dig förtjänt utav...kramiz:)

    SvaraRadera
  2. Grattis grattis till dig!!!!!

    Ha´en bra morgon dag!
    MiaMaria

    SvaraRadera
  3. Grattis!!

    då kanske du tycker det börjar bli lite tjatigt... men jag har en sak till dig inne hos mig!! :-D

    Kramar i mängder
    Susanne

    SvaraRadera
  4. Men ojoj vad du utmärker dig ;D Grattis grattis! Din mat med köttfärs lät ju riktigt smarrig, kanske måste ta och prova någon dag! Här öser regnet ner... hoppas ni har bättre väder! kram

    SvaraRadera
  5. Puss och kram gumman min.;-)

    SvaraRadera
  6. Ett stort grattis och stor kram från Viola

    SvaraRadera
  7. Grattis till alla goa utmärkelser!
    Jag tar gärna en post-it lapp när jag går....:)
    kram

    SvaraRadera
  8. Klart vi gillar att komma hit!!
    Grattis till dig!

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  9. grattis till dina fina utmärkelser =)

    Trevlig kväll/Annelie

    SvaraRadera
  10. Du är värd varenda award. Ha en skön kväll.
    kram Kristina

    SvaraRadera
  11. Superstort grattis till alla fina awarder som du har fått, dom är du värda.

    Ha det bra
    Kram
    Pernilla

    SvaraRadera
  12. Säger som alla före mig grattis till alla awarderna, kul ide med postislappen med.Jag vet ingenting om ifall man ska gräva upp dahlior.Tog bilden i en rabatt på KI:s område.Kram.

    SvaraRadera
  13. Ett stort grattis till din fina award. Det är du värd:-)
    Hihi, tar gärna med mig en postilapp.
    Kram

    SvaraRadera
  14. Grattis till den fina Awarden som du är så väl värd för dina underbara och läckra recept och fina bilder!

    Tar gärna en post-it lapp jag med och tackar för Awarden,jättefin!

    Kram Maria

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.