2011-06-25

Dela lika





Nu har alla gäster åkt hem till sitt igen. Så nu är midsommarfirandet färdigfirat för detta år hos oss. Vi har haft en supertrevlig midsommar med släkten och en massa god mat där till. Får väl inte klaga på vädret, visst det var inte +25 strålande sol och blå himmel. Men ganska så hyggligt ändå. Vi åt sill och potatis, jordgubbsbakelser och grillade till kvällen. Även idag har grilloset legat som en dimma över trädgården. När dotter och pojkvän kom och hämtade hem lille Orvar igen som vi har varit hundvakt åt. Men nu sitter vi här gubben och jag väldans mätta och belåtna på vår altan och slösurfar båda två. Kameran var tyvärr nästan inte med någonting alls igår. Men en bild som jag knäppte av, var när min pappa och Orvar delade broderligt på pappas bakelse.

4 kommentarer:

  1. Så himla gulligt! Lika ska vara lika...

    En fin fortsättning på helgen o kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Bara så gulligt.Alla ska få!Ha nu en skön kväll vännen.Kraaam Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Du har så rätt!

    Åh, vad jag saknar min pappa när jag ser det här fotot.
    Så fin din pappa är!

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig bild! Det är gott i lill munnen för alla =)
    Vilken toppen helg ni haft!
    Ha en bra vecka,
    kram Sussi

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.