2011-07-23

ÄNTLIGEN



Nu har man äntligen startat sin efterlängtade semester och vädret började inte helt fel till att börja med. Vi fick sol och värme så att vi kunde sitta ute hela kvällen, men nu i natt öppnade sig himlen och värsta åskvädret drog in.

Idag vaknade jag 08.30 och Prinsessan undrade om matte skulle sova mycket längre eller om det inte var dags för morgonpromenaden snart. Så efter en prommis och en god frukost sitter man här nu vid datorn. Himlen börjar bli lite smått blå igen och solen kikar fram mellan de små molntussarna. Det ser ut att bli en bra dag med andra ord och premiärdopp i nya tunnan till kvällen.

2 kommentarer:

  1. Ååå så najs, grattis till semestern.
    Sådan härlig känsla, när man har väntat å längtat å väntat å så bara är dagen D där;)

    Här var det otroligt varm igår, så varmt såatt jag inte kunde somna. Svettades trots en kalldusch innan jag gick å la mig.

    Tror dock jag kommer sova som en stock inatt nu när mina darlings är hemma igen.

    Ha en underbar semester vännen.

    Kraaaaaaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  2. Ha en fin semester.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.