2011-07-03

Ingen nöt



som är kläckt ännu med vårt bredband. Man får ta tillfället i akt när det går något sådär halvskapligt. Dom ska kontakta oss i morgon igen och se om dom kan se vart felet är någonstans. Så man får vänta med att surfa runt hos er alla bloggisar där ute. För det tar en för jävu... tid att titta och skriva hos er. Men så fort felet är löst kommer jag att lägga en kommentar hos er igen.

Denna fina skål som jag visar kom min rara gubbe hem med härom dagen till mig. Tyckte att den passade utmärkt att ha nötter i.

Ha en fortsatt fin söndagskväll fast vädret har vänt och det är kyligare igen. I allafall här hos mig.





5 kommentarer:

  1. Hoppas att dom hittar felet.Så det löser sej för dej vännen.Ha det gott Kraaam Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Nu har jag dragit igång en ny tävling på min blogg! Kika gärna in och var med och tävla. :)

    SvaraRadera
  3. Vad gulligt av mannen att komma hem med en fin skål till dig! Det skulle aldrig min göra... Och vad härligt det ser ut på förra bilden när du sitter och njuter i solen :)

    Ha en skön vecka! Själv har jag semester nu. Känner mig såååå avslappnad :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Gulligt av din gubbe! ibland är det kul att få något bara spontant!
    Nötterna ser frestande ut! Kram Lotta

    SvaraRadera
  5. Vilken go gubbe du har! Hälsa så gott och ha en skön sommar!

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.