2012-01-05

Klok av fisk

eller vad är det man säger. Jag blev mätt av dagens fisk i allafall, om jag blev så mycket klokare vet jag inte. Vi åt torsk med fänkålssallad och gräddfilsstomp. Givetvis blev det ett glas vitt till denna rätt. Vi är på G att testa vår första matkasse med färdiga recept i. Denna påse räcker ju i 14 dagar till oss eftersom vi bara är 2 här hemma. Alla rätter har varit okej tycker vi. Så det blir nog att testa en till.
Önskar er alla en skön och bra trettondagshelg som ligger framför oss nu.

6 kommentarer:

  1. Ser JÄTTE smarrigt ut =)
    Kram denna afton!

    SvaraRadera
  2. hej vännen!
    vi har med matkasse då och då, det är sååå skönt och roligt att bryta det invanda!
    önskar dig en härlig fortsättning på året, varmkram lotten

    SvaraRadera
  3. Vad kul och gott det verkar med matkassen.
    Så snygg header du gjort!
    Ha en fin 13 helg,
    kram Sussi

    SvaraRadera
  4. Så himla gott! jag skulle vilja prova linas matkasse, men de levererar inte här, typiskt:-(
    Behöver lite tips på bra vardagsmat.
    kram malin

    SvaraRadera
  5. hoppsan trodde jag kommit fel,snygg
    den nya framsidan med.
    vad det verkar roligt med matkassen
    men kul så länge man får laga själv

    SvaraRadera
  6. Klart man blir klok av fisk, jag äter mycket fisk och är ju supersmart ;D ;D Kram Katta

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.