2012-02-17

Frossa

Nu är min lyckodag här och man är hemma äntligen från jobb och affären. Vi ska äta lite vitlöksfrästa jätteräkor och musslor med ett glas vitt till ikväll till tv:n. Men efter det ska vi frossa i godis, och inte vilket godis som helst utan våra favoriter. Gubben är urförtjust i wingummi och jag är löjligt förälskad i Engelsk konfekt.
Jag blev skogstokig en gång när jag bett honom att köpa en påse Engelsk konfekt och han kom hem med en påse wingum istället, för min påse var slut i affären. Men detta hände när jag var gravid och hormonerna svallade i hela kroppen.
Ha en toppenhelg nu alla goa och fina där ute i cybern.

8 kommentarer:

  1. Jag gillar lakrits, plockar gärna dem i konfekten på ditt bord!

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas Ni får en bra hels med
    mycket godis, även god mat förstås
    kramar

    SvaraRadera
  3. Mm den godis skålen föll mig med helt i smaken!
    Har också suttit och tryckt i mig både smågodis och chips så magen är för full...
    Önskar en toppen helg till dig,
    kram Sussi

    SvaraRadera
  4. Jisses, vad jag blev gottis sugen nu, lyckost!
    Ha en trevlig helg.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  5. Det lät mysigt! Önkskar er en fortsatt härlig helg!kraaam =)

    SvaraRadera
  6. Kikade in för en godis till ;)
    Ha det,
    kram Sussi

    SvaraRadera
  7. ser inte skålen lite liten ut---;) det kommer ta slut på en gång!!

    Ha det mysigt.Kram Marie

    SvaraRadera
  8. Mums!!

    Är sååå godis sugen idag. Lite dagen efter här ;)

    Kraaaaam

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.