2012-02-19

Gott som tusan

Blev inget filmtittande igårkväll, båda gubben och jag var skittrötta och hoppade i säng tidigt. Så idag när dottern kom och hämtade Orvar som vi varit hundvakt åt lånade hon filmen. Jag får tillbaka den nästa helg, så jag får vänta till dess.
Jag bjöd på lasagne och denna goda paj till kaffet när dom var och hämtad honom idag. Det skulle vara chilimarinerade jordgubbar till. Men jag hade ingen chili hemma, så vi tog vaniljglass istället. Nästa gång jag gör pajen ska jag öka på ingredienserna till botten. För den blev lite tunn i mitt tycke.

16 kommentarer:

  1. Har precis ätit söndagsmiddag men hade ingen dessert. Pajen hade inte suttit fel nu..

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Ojoj va smarrigt! Har alldrig gjort en limepaj innan så detta recept lånar jag lite hihi!
    Jag vill även önska dig en kanon trevlig söndag!!
    Kram i massor!!

    SvaraRadera
  3. Receptet skall jag ta efter,alltid
    roligt med något nytt når mina tanter kommer.
    Ta det lite lugnt i kväll nu.
    kramar

    SvaraRadera
  4. Mumsigt! Limepaj är såå gott!

    SvaraRadera
  5. Skönt med tidig kväll och sen kunna längta till film kväll nästa helg... ;)
    Mm vilken god mat du gjort och bjöd på!
    Sov gott,
    Sussi

    SvaraRadera
  6. Oj, det där ser verkligen gott ut!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Mmmm...hur gott såg inte det ut?!

    KRAM!

    SvaraRadera
  8. Nu blir det dregel....:O) ha en skön kväll, hoppas veckan börjat bra, kram

    SvaraRadera
  9. Den ser fantastisk god ut!
    Ønsker deg fine vinterdager! Klem : )

    SvaraRadera
  10. Pajen var verkligen jättegod, trots limen! :) Kanske repris på söndag? Puss..

    SvaraRadera
  11. Skönt att höra att flera är skittrötta=))
    Känns som att jag går i en dvala!
    Men godsaker piggar alltid upp=))

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  12. Ser tusan så gott ut...mums...kram 3 tanter.

    SvaraRadera
  13. Har det blivit nån semla dagen till ära?
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  14. Det där ser ruskigt gott ut. Får låna receptet och baka lite till övriga familjen. :)

    Kram Kram

    SvaraRadera
  15. Ser riktigt läcker ut!! Men jag hade nog gjort som du och ökat på mängden.....ju mer desto bättre ;o)))

    Ha en härlig dag....nu vänder det mot helg :o)
    Kram
    Ulrika

    SvaraRadera
  16. Oj vad gott det där såg ut nu då!
    Tror du kommer gilla filmen En Dag också, jag har också läst boken men gillade filmen mycket också. Du kan väl rescensera den efteråt :-)
    Kram!
    Susanne

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.