2012-02-15

Onsdag

Då har vi kommit till mitten utav veckan, tycker det nästan bara är måndag och fredag. Men det är inget som jag stör mig på. Kunde finnas veckor med bara fredagar i också :). Nog hade man fått snö när man slog upp sina ögon i morse. Först fick man pulsa runt på en oplogad väg med prinsessan. Sedan skotta garageinfart och dörringången med gubben innan man stack till jobbet. Det är inte varje dag man börjar med ett träningspass vid 06.00.
Till lunchlådan imorgon blir det stekt strimlat bacon, frästa grönsaker ihopblandat med lite pasta och kesella.

9 kommentarer:

  1. Kan du skicka över en låda till Husby, ser himla gott ut, vad trött man är på all snö och mera ska komma :( ha en skön kväll, kram

    SvaraRadera
  2. Jaa lilla gumman Du får nog plumsa
    i morgon med,tänk att det aldrig kan vara lagom.
    Ha det så gott,maten verkade fin.

    SvaraRadera
  3. Mums vännen:) Den drinken tackar jag för:) Om den inte kommer till anvädning nu så garanterat i sommar:))) Kramkram A

    SvaraRadera
  4. Ja idag var det hårt slit med snöskyffeln!!!

    KRAM!

    SvaraRadera
  5. Vad gott!

    Kram på dig vännen
    Susanne

    SvaraRadera
  6. Åååå va gott.Ha det bäst.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  7. Här har det kommit mer snö igen och blivit kallt.
    Jag som precis fått vårkänslor!

    Snart fredag, trevlig helg/ Kram Hannis

    SvaraRadera
  8. Mm god mat serverar du som vanligt;)
    Ja nog går veckorna fort alltid...och på vardags kvällarna hinner jag då inget utöver det vanliga.
    Ha det bäst,
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  9. Härligt med lite vardagsmotion så där tidigt på morgonen. :)
    Såg ruskigt gott ut det du fixar till. Men jag är knappt hungrig numer. Idag klockan 15 kom jag på att jag bara ätit EN gång idag, ha ha.

    Kramar från Jeanette

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.