2012-04-03

Big day

Idag har vi varit och grattat vår största flicka som fyllde år. Någon liten flicka är hon inte längre, mer än i våra ögon sett. Vårt minsta barnbarn hade feber och var lite hängig, men vår största var frisk och kry och hade en liten vernissage på sina tavlor hon hade hunnit måla. Vi slog till och köpte en med en gång. Vi åkte och köpte en ram till den på Gallerix när vi åkte hem, så nu hänger den i hallen här hemma. Jag har inte tagit några kort på detta ännu, för jag glömde min kamera när vi åkte hem. Men den får jag på fredag när de kommer på påskbuffé.

7 kommentarer:

Sabina sa...

Å så trevligt med en ny tavla. Jag ska på vernissage den 20, Viktors skola har det en gång om året ;) jätte roligt.

Tårtan så yummi ut. Grattis till tin dotter.

Kraaaaaaam

Cajsas Faster sa...

Fick också en fin tavla av mitt brorsbarn, Cajsa;) Härliga färgglada bilder gör de!

Smarrig tårta..

Glad Påsk!

Hajan sa...

Jag måste tala med Julia om en
tavla, i Köket skulle jag behöva
en i 100:- klassen.Men de kanske är dyrare.
KRAM FRÅN MIG

Tina sa...

De där tavlorna man får av de små är så värdefulla. Jag har också ett par..
Tårtbiten=smaskens!

kram

Vardaxlyx sa...

Grattis grattis i efterskott (dottern) Tårtan ser smarrig ut =)
Kram i massor till dig!

Snögården sa...

Å jösses så gott det där såg ut. Det är så mycket man vill fixa med så jag är nog inte riktigt nöjd ännu men på god väg. Roligt med tavlor De brukar vara färgglada och då blir man ju glad.
Kram

Mariette sa...

Säkert en jättefin tavla, ska bli spännande att se...

Påskbuffè låter trevligt!

GLAD PÅSK!