2012-04-15

Nu var helgen redan slut

Då var det snart jobbardag igen. Nu återstår bara en skön kväll i soffan med mysdräkten på. Här har vi haft gäster hela helgen som nu åkt hem. Gubbens pappa och fru har varit här. Dom har kommit hem från Canaria nu och ska vara hemma i ett halvår. Sedan åker dom igen när mörkret och kylan kommer till oss. Gubben har hjälpt dom att fixa allt som ska fixas på deras nya laptop som dom köpt. Vi har även hunnit med att äta lite mellan datorinstallationerna och suttit ute i solskenet. Ja, ni läste rätt jag skrev solskenet. Igår var det jätteskönt när vi grilla och även idag ett tag har solen tittat fram mellan molnen och några regndroppar. Vad har ni haft för er för något då?

9 kommentarer:

  1. det var fint värre,hoppas det blev
    ett bra Data-köp
    Hoppas hennes batteri räcker längre
    till Musen.Hi,Hi än vad mitt
    gjorde
    Men jag tager till plattan i bland
    Trevlig kväll nu med Mästarnas mästare.

    SvaraRadera
  2. Men åh så mysigt det ser ut.
    Du frestas jämt du.;-) Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Här har vi njutit av vårvindar och sol.
    Kram till dig från oss 3 Tanter.

    SvaraRadera
  4. MEN, den där pannacottan ser ju bara gudomlig ut alltså...kardemumma sade du?!

    GOTT LÅTER DET,
    minst sagt!

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Har haft sol hela helgen, underbart!

    Må så gott!

    SvaraRadera
  6. Åh, jag vill också vara en sån där som sticker till Canaria eller liknande när tråkhalvåret är här :) Ha en bra vecka, kram Katta

    SvaraRadera
  7. Mmm det ser underbart ut, kram

    SvaraRadera
  8. Mysigt å gott ser det ut. Underbart med sol. Ja jag har ju inte gjort annat än att klaga på min blogg om vårt snöväder och min sjuka sessa :( min helg i ett nötskal.

    Kraaaaaaaaaaam//Sabina

    SvaraRadera
  9. Å så blev man hungrig igen......
    Super fint.
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.