2012-04-08

Påskdagsmorgon

Har precis avnjutit en god frukost och sitter nu med en kopp kaffe vid datorn. Snart ska jag ta en sväng till min pappa medan min lilla gubbe går och jobbar.
Igår såg jag på filmen Niceville och den var mycket bra. Så både film och bok kan jag rekomendera för dom som varken sett eller läst den.
Just nu skiner solen utanför fönstret och det är några + grader på termometern. Men förmodligen kommer det säkert någon snöyra framåt eftermiddag.
Ha en fortsatt skön Påsk dom dagar som är kvar.

8 kommentarer:

  1. Nä, nu ska vi inte tänka på snö. Den gör mig så irriterad..sol ska vi ha!
    Skönt med långfrukost, jag satte igång med allt från gårdagen, disk på längd o tvären!

    kramen

    SvaraRadera
  2. Mysigt. Kul att du är med i min utlottning. ha en fin påskdag.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vad gott med nybakat.Ha en fortsatt trevlig helg.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja i dag var det ett väldigt blåsväder,det var ju 3 grader varmt men det kändes som 7 grader kallt,men tyvärr känns det i luften att mera snö är på gång.
    kram till Dig

    SvaraRadera
  5. Här har vi också haft en solig dag och varit ute i trädgården.
    De där brödbullarna ser bra goda ut.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  6. Jag blev rekommenderad i påskhelgen att läsa den...har aldrig hört talas om den innan...
    Så därför roligt att du också skriver om den!
    Den ska läsas!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  7. Å vilken mumsig frukost, nu blev jag sugen på ägg;)

    Kraaaaaaaam

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.