2013-07-28

25-årskalas

Vi firade minstingen hemma hos oss igår, inte klokt vad åren skenar iväg. Vi hade liten buffé och kunde sitta ute i det varma vädret. Lite kvalmigt var det och vi trodde det skulle bli åska och regn. Men det försvann och solen kom fram igen. Barnbarnen fick hjälpa mig med tårtorna, som blev så fina och goda när dom var klara. När alla åkte hem blev barnbarnen kvar över natten. Vi var i parken och gungade och badade tunna senare på kvällen. Sedan myste vi på altanen med en skål med ostbågar innan vi hoppade i säng.

5 kommentarer:

  1. Ser jätte mysigt ut. Duktiga ni som gör egna tårtor. Det har jag inte gjort på jätte länge, köper alltid. Trist känner jag nu.

    Kraaaaaaaaam

    SvaraRadera
  2. ja tack för i lördags, mycket
    bra. Jag har mailat till Dig, ville inte ringa och störa. Det
    var ju bra tänkt eftersom Ni hade de små kvar.


    kram Hajan

    SvaraRadera
  3. Det är det bästa att få ha alla barnen hos sig och så tårta o klasas på det är ju bara toppen! Härligt!!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  4. Åh tänk när minstingen är 25, min är 5. Tiden går snabbt och plötsligt står man där med barnbarn. Hujedamej. Glad sommar! Kram Nina

    SvaraRadera
  5. Låter som ni har en riktigt skön sommar med familjen och allt som hör till. Här åskade det för ett par dar sen och det var så välbehövligt :) Kram Katta

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.