2013-11-07

Meloneras








Igår var vi i Meloneras och åt lunch tillsammans med svärfar och hans fru. En liten tradition som vi gjort med dom ett par år nu. Jag, gubben och svärfar gick strandvägen som vi alltid gör från Playa del Ingles till Maspalomas. Där mötte vi upp svärfars fru som tagit bussen dit, för hon har lite svårt att gå längre sträckor. Men från Maspalomas gick vi sedan allihopa ner till Meloneras. Där tog vi kyckling som lunch. Men det blev våran middag också. För det var så mycket mat så man höll på att storkna. Jag och gubben gick samma sträcka tillbaka efter vi lunchat, så stegräknaren visade över 2 mil igår när vi kom hem till hotellet.

7 kommentarer:

  1. 29 grader......är inte alls avis....Här är det så mörkt o trist att jag har dragit igång julen, då känns det genast lite varmare i både hus o hjärta.....Njuuut o ha det bäst. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Jisses såååå härligt, god mat OCH bra motion, kanon!!!
    Verkar helt underbart där. Love it

    Kraaaaaaaaam

    SvaraRadera
  3. Oj så härligt
    Vi får njuta av det från dina fina bilder....
    Så skönt '
    Ha en fin helg
    Kram

    SvaraRadera
  4. Det är inte klokt vad Ni är duktiga att gå . Men Jösses vad
    mat Ni fick. En fin tradition
    för J och L.M , att Ni är tillsammans ibland.
    Här klarnade det upp en halvtimme i dag
    så det blev skugga på gården, då måste väl solen vara framme.

    kram från mig

    SvaraRadera
  5. Men Gud så underbart!! Perfekt tid att vara på Kanarieöarna nu i mörka november! En lång promenad... men härlig!!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  6. Åh så härliga bilder och vad avundsjuk jag blir nu =)
    Ha det fantastiskt!
    Kram Jannike

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.