2014-01-24

Medelhav


Japp, har man nu beställt resa och drömmer sig bort till värmen, då kan man lika gärna drömma lite till tycker jag. Så idag när jag handlade min veckoplaneringslista skulle jag även handla något att äta till kvällen. För på fredagar har vi aldrig matlåda med oss till jobbet. Utan äter något gott när vi kommer hem tillsammans istället. Och längtar man efter värmen och lite sydländsk mentalitet passar musselsoppa utmärkt tycker jag. Så en god musselsoppa ett gott vitt vin och lite vitlöksbröd och fredagskvällen nådde sin topp.

9 kommentarer:

  1. Vad gott det lät med musselsoppa.
    Vad kul att ni har bokat resa till värmen, när åker ni?
    Ha en fin helg!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  2. Mmmm! Gott!

    Har också bokat resa, fast en lite kortare. Till Barcelona i vår.
    Ser fram emot det=))
    Man behöver dom där resorna!
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. En perfekt avslut på jobbveckan. Så gott!

    Trevlig helg! Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Härligt att bokat resa. Perfekt sätt att fira det på;9

    Önskar dig en fin helg
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  5. Mysigt att drömma sig bort med en god middag :)) Nilla

    SvaraRadera
  6. Härlig blogg :) Den sparar jag. Gillar verkligen din header, den är superfin. Hoppas du får en fin dag, browneyedgirl

    SvaraRadera
  7. Mysigt att drömma sej bort med en underbar och god middag.Ha det gött vännen .Kramar Rita

    SvaraRadera
  8. Det låter ju jättegott, i morse
    på mitt Kök lagade just en fin soppa, precis som Du.

    kram

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.