2014-02-17

Inte så dumt

Idag har man varit och tränat efter jobbet. Blev lite löpning och så lite styrka. Nu har jag kommit upp i 27,5 kg på skivstången och det känns bra. Det är kul när man känner att man orkar liiite till och att det går framåt. Jag fortsätter att skryta lite, för jag klarade att stå plankan i 2,55 minuter i sträck också.
Nu när vi kom hem skulle matlådorna fixas tills i morgon. Jag hittade ett recept på allt i ett wok på Ica sidan. Ni kan inte gissa vad som skulle vara i den. Jo föresten det kan ni ju, när ni ser på bilden. Fiskbullar står inte högst på min önskelista när det gäller mat. Men faktiskt så smakade det inte alls så dumt. Gubben blev överförtjust för han älskar dessa bullar på burk. Här har du receptet.

4 kommentarer:

  1. ha,ha jag orkade knappt runt i dag med rullatorn, när vi var ute och gick. Jag har väldigt dålig kondition, men jag var ute i alla fall. Min middag i dag blev kokt Falukorv och Pepparrotssås , det var också jättegott.
    till kvällen en glasstrut.

    kram från mig

    SvaraRadera
  2. Fiskbullar som är så gott fast det är jag ensam om att tycka här hemma. såg er på gymmet, jädrar vad ni kör på! Själv är jag slut och har träningsvärk redan :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Fiskbullewok?!? Låter sådär, haha... Annars gillar jag svärmors hemgjorda fiskbullar - underbara! /Susanne

    SvaraRadera
  4. När jag var barn åt vi bara fiskbullar när min pappa jobbade helg, för han gillade det inte, men jag och min bror ville gärna ha det. I dag är jag inte heller så förtjust i köpta fiskbullar, men hemgjorda mums.
    Hanna

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.