2014-02-09

Slappt var det här

Kan ni tänka er att här sov vi till 11.00 idag. Kan inte komma ihåg sist när det var. Men förmodligen så behövde man denna sömn mer en väl. Blev inget frukostmys så dags, utan jag körde igång med en gryta på spisen. Satte på kaffet och hämtade varsin glasstrut i frysen och sedan såg vi på skidorna på tv:n. Blev en bra start på dagen, med att se Hellner ta silver för Sverige.
Sedan har det blivit tv för hela slanten. För jag klickade på Netflix och började att se en serie där. Just nu när jag gör detta inlägg har vi precis ätit av grytan och ska sätta oss och se på OS igen, för nu är det skidskytte.

6 kommentarer:

  1. Låter mysigt och skönt ! Ha en fortsatt skön söndag .Varmaste kramar Rita

    SvaraRadera
  2. Jag har också sett på OS, men
    såg Herrarnas fria åkning på
    skridsko. Så många nya som man inte sett förut.
    Vilka killar.
    Synd att vi inga damer har med på skidskyttet.

    fortsatt trevlig helg

    SvaraRadera
  3. Först Kalla och sen Hellner! En bra start på OS! Så kul!

    Vad är det för serie du tittar på?

    Kramar Anna

    SvaraRadera
  4. Ja, OS gör att man sitter mycket framför TVn, haha
    Hejja Sverige!!!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  5. Jisses så skönt att sova ut, det skulle jag oxå behöva.
    Jag kan ju vila på dagen, men har sååå svårt att lägga mig en stund, skulle så vilja sova ut på morgonen.

    Kraaaaaaam

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.