2014-04-14

Arbete kvarstår


Nu blev inte riktigt planerna som jag skrev igår. För när jag gick ut och skulle tömma tunnan på aska höll jag nästan på att lätta från backen. Blev lite rädd att jag kunde lyfta utan min kvast, och det är ju inte förens på torsdag jag ska lätta och flyga iväg till Blåkulla. Så jag vände på klacken och gick in igen. Sa till gubben att vi hoppar både badtunna och palmskötseln för dagen. Så jag bestämde mig för att trycka på stoppknappen efter middagen och istället ha filmtime resten av dagen. Först lite snyft och kärleksfilm för mig. Sedan actionthriller för oss båda. Så de vissna palmbladen ska bort i veckan nu, för det är fortfarande ljust när man kommer hem om dagarna.

3 kommentarer:

  1. Lät som en bra idé! Här såg vi filmen "The Great Gatsby". Häromdagen "Kapten Philps". Båda var bra!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  2. Ja riktigt skitväder var det!
    Kram Ak

    SvaraRadera
  3. Ibland behöver man vila lite och bara vara :) Skönt tycker jag.
    Här blir inte mycket gjort då lilltösen har feber. Bra start på påsklovet :( kram och ha en fin dag

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.