2014-04-08

Blött och grått


Konstig, men när det börjar att regna så vill det aldrig sluta någon gång. Idag har det varit regntunga skyar här över hela dagen. Ja, förutom när jag cyklade iväg till mammografin på morgonen. Men jag hann precis tillbaka till jobbet innan det började igen. Jag har blivit lite bortskämd med att inte behöva cykla eller gå när det är dåligt väder nu ett tag. Jag har bara satt mig i bilen med gubben och blivit skjutsad till jobbet. Men motion har jag fått ändå, eftersom vi tränar 4 gånger i veckan. Men nästa vecka blir det ändring på det. Då tar även gubben fram hojen och trampar till jobbet, och då får vi cykla hem efter träningen också.

6 kommentarer:

  1. Här är jag inne på tredje dagen med regnställ...
    Men jag tror att solen kommer fram snart och gör underverk med naturen=))

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Jag röstar på att solen ska komma tillbaka....NU! Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Här gick vi till dagis i värsta skyfallet igår, barnen tyckte det var jätteroligt och jag kunde inte göra annat än att glädjas över deras lycka. Jag struntade i att jag skulle lämna två dränkta katter till dagis och jag struntade i att mina skor läckte. Ibland kan spöregn vara ganska roligt också (i alla fall genom barns ögon)

    Viktigt det där med motion, och att cykla till jobbet måste ju anses som en lyx (inte många som har jobbet på cykelavstånd)
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  4. Här hos oss är det så grått och trist så inte ens hunden vill gå ut.. Jag har fått plocka fram alla ljus igen för att få det lite mysigt..
    Motionen får jag på gåbandet :)

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  5. Håller med om att det räcker gott
    nu med regnandet.

    I dag går jag på lunch om en liten stund, är bjuden kl 11,00.
    Skall bli roligt vi pratar så bra tillsammans, ja eller jag pratar
    förstås mest som vanligt. Nu sade jag det själv, för jag tror Ni tänkte det i alla fall, kram Hajan

    SvaraRadera
  6. Ja börjar det regna så...men snart kommer sol! jag lovar!
    Åh så flitiga ni är, jag går en liten lugn promenad då och då, det är allt! Men just nu finns varken lust eller tid att träna, det kanske kommer en dag...
    Ha det gott!
    Kram,
    Titti

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.