2014-07-27

Födelsedag

Igår fyllde vår minsting år, han blev 26. Vi firade det hos oss så vi kunde vara ute i värmen. Så slapp vi tränga ihop oss alla hemma hos han i lägenheten. Det var han själv som föreslog det och det tyckte alla andra och gubben och jag var helt okej. Vi grillade, käkade tårta och hade det supertrevligt i sommargasset. Framåt kvällen var det bara bror min kvar. För han skulle hämta sin dotter på hennes sommarjobb när hon slutade. Vi spelade lite kort i den ljumna sommarkvällen. Jag och gubben svalkade strupen med en kall bira till kortliret.
 
 
 
 
 

8 kommentarer:

  1. Så mysigt att fira alla tillsammans!
    Skönt att ni kunde vara hos er, att vara inne nu är inte skönt.

    Kram och fin vecka//Hannis

    SvaraRadera
  2. Det verkar ju härligt som vanligt,
    men jag hade det nog bäst hemma i alla fall.
    Vi hade en bra söndag här, jaa du vet ju alltid något som måsdte handlas.
    i dag får jag ju besök, vi får se hur det bliver.
    nu sticker ju ni snart, så tagga ner lite i stressen,
    önskar moder Harriet

    SvaraRadera
  3. Vad mysigt ni ser ut att ha det, och så skymtar man lite palmblad där i bakgrunden med som ger känslan till andra trakter än våra :) Kram Katta

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder :-) n0og har vi fått spanienhetta så det räcker, inte en droppe regn här på en månad, befinner mig i vattenhålet på en minisemester, ha det så gott, kram

    SvaraRadera
  5. Roligt med lite kalas
    Ha en bra dag
    Hanna

    SvaraRadera
  6. Ja att trängas i en lägenhet i den här hettan är inte kul, skönt att ni kunde vara ute hos er o fira. Njuta av god mat, dryck o bästa sällskapet, det är sommaren när den är som bäst. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  7. Åh så mysigt! Snart fyller min äldsta 25! Hon vill fira det hemma hos oss :-) Klart det blir som ni hade!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  8. Vad mysigt. Grattis till "lillkillen". Kram Anette

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.