2014-07-29

Nu är det nedräkning

Nu har jag bara 3 dagar kvar att jobba sedan börjar min efterlängtade semester. Ska bli så underbart skönt att få ha dessa veckor med ledighet. Vi ska bara ha det superskönt och underbart bra dessa veckor. Vi ska spendera nästan första halvan med våra supergoa barnbarn förutom vår minsting då i klanen. Då tar barnen hand om hus och trädgård. Sedan har vi sista halvan för oss själva och bara rår om oss och njuter av ledigheten. Som sagt, Den som väntar på något gott :)
 


17 kommentarer:

  1. Åååå du har allt det härliga framför dig. Själv är min semester slut om tre dagar. Jag tror jag hoppas att det inte går lika fort som du önskar :) Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Låter underbart... skönt att få vara ledig från denna hetta!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  3. åh vilken lycka för era barn att ha er som morföräldrar till sina barn. Det vackra vädret ska ju fortsätta så det är ju super att ha allt framför sig nu. Själv har jag börjat att jobba nu men jag njuter av dagarna ändå. jobbar mycket hemma. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Låter härligt...Njut Semestertiden/Kram

    SvaraRadera
  5. Hoppas Ni får det lite svalare i Spenien, ha det riktigt skönt, hur
    många har så fima morföräldrar som Ni, underbart.
    Vi får kramas lite i morgon innan Ni sticker, puss och kram

    SvaraRadera
  6. Det låter helt underbart! Härliga semesterplaner! Och vad skönt att ha semestern kvar, jag har börjat jobba men njuter eftermiddagar och kvällar i det fina vädret :)

    Kraaaaaam aka

    SvaraRadera
  7. Så härligt!!
    Hoppas att ni får det alldeles underbart.
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  8. Vad skönt att du äntligen får lite ledigt, kan tycka att det är rätt sent att börja semestern nu, men så är det ju även i mitt yrke. Tur det varma vädret skall fortsätta så inte sommaren tar slut för tidigt.
    Kram helena

    SvaraRadera
  9. Vad skönt med ledighet. Själv börjar jag snart jobba efter totalt åtta veckors ledighet.

    SvaraRadera
  10. Idag är min sista semesterdag...det är behövligt med semester så jag önskar dig en skön och avkopplande ledighet. Njut!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  11. Skulle ju också säga att jag tycker din heder är så fin!
    Kram kram

    SvaraRadera
  12. Härligt med semseter. Här räknar vi ner de sista dagarna 10 dagar återstår sen är semestern slut för mannen. Jag och barnen är lediga till den 16 då skolan drar igång. Trots att det är fantastiskt att vara lediga så ska de ändå vara skönt med att återgå till rutinerna.

    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  13. Härligt! Min semester har jag i september som vanligt...
    Njut nu av ledigheten och ta dagen som den kommer!
    Sommarkram,
    Titti

    SvaraRadera
  14. Njuuut vännen, själv har jag tre veckor kvar av min ledighet o njuter av varje sekund. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  15. Vad härligt att ha allt det härliga framför sig :)
    Hoppas du har det fint. Kramen

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.