2015-06-28

En kavalkad i bilder från helgen

Vi har haft alla tre barnbarn för första gången samtidigt att sova över hos oss denna helg. Så det har varit full rulle här hemma på vår gata här i stan där vi bor.

Vi bakade bullar som blev supergoda.

Fantastiska


Egna hamburgare och pommes. Kan inte bli bättre.


Massa lek i parken.



Bästa bullarna på picknicken.


lek för alla.


Ute på upptäckfärd, då såg vi ett rådjur.


Mata låtsas kissen.


Mys med kusin. Emil i mobilen.


Kolla in storkusin när han bygger grejer.


Blåsa såpbubblor.


Grilltime när föräldrarna dyker upp.







Skrapning av triss och ingen miljonvinst.


4 kommentarer:

  1. Det var ju en kavalkad från Er Koloni, med alla barnbarn. Du måste vara gjord
    av ett särskilt material som orkar , jag tyckte också det var roligt
    att vara barnvakt på min tid, men var jättetrött ibland.
    Jag tänker på sådana saker ibland, vi kommer ihåg våra saker, fast på olika sätt, det är nog tur det.
    ni kommer inte ihåg alls vad jag menar, det har ni glömt.
    Jaa livet är underbart, och bliver vad vi gör det till.

    Jätte härliga bilder Tack

    SvaraRadera
  2. Vilken mysig helg! Full rulle! Längtar efter mitt första barnbarn❤️

    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Så härligt ni verkar ha haft det;)
    Tack för fin hälsning inne hos mig.

    En solig dag önskar jag dig
    KRam
    Annie

    SvaraRadera
  4. Vilka ljuvliga bilder :) Och åhhh så goda bullarna ser ut. Blir fika sugen som bara den nu ju.
    Kram till dig <3

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.