2015-06-10

När värmen kom

Igår när jag klev ut från jobbet slog värmen emot mig med en smäll. Men det gjorde ingenting alls, bara att plocka av sig jackan och lägga den i ryggsäcken. Sen gick jag för att möta gubben som slutade strax efter mig. Jag måste tvärsa över ett köpcenter för att komma till hans jobb. Med en massa affärer, men det gör inget för då kan man slinka in på någon affär. Så jag hamnade på H&M en snabbis när jag fick se bikinis i fönstret. Så två nya blev det att ha med sig till Spanien. Billigt var det med, bara 49,90 per del. Tänk vad lite värme kan göra. Har inte haft en tanke på bikinis innan.

5 kommentarer:

  1. Åhh efter en matglad vinter finns inte en tanke på bikinis, hi hi...dom pengarna sparar jag in nu! Men fina var dom! Jag lägger pengarna på flyttkartonger nu...trist!
    Varm kram,
    Titti

    SvaraRadera
  2. Så roligt att du tänkte på dig själv, för en gångs skull.
    Härliga färger. Glöm inte bort, sola försiktigt

    SvaraRadera
  3. Billigt och bra, vad skönt värmen kom och fixade strandlocken inför resan!
    Snart helg igen, det känns skönt :)
    Kram Sussi på Stolpås

    SvaraRadera
  4. Åh,snygga bikinis ♡ ...
    Ha en alldeles fantastisk kväll/Kram

    SvaraRadera
  5. Inte dåligt att ha bikini-figur vid 50+ ! :)

    Ruth i Virginia

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.