2015-06-14

Söndagsmatch

I morse åkte vi och hämtade största barnbarnet och skjutsade henne till fotbollen. Hon hade hemmamatch och det var sista innan sommaruppehållet. Tyvärr förlorade dom den men dom kämpade på alla tjejerna och var jätteduktiga.
Uppvärmning innan matchen.
 
Våran fining i tröja nr.30.
 
Här är hejarklacken. Brorsan, gubben och grabben med flickvän.
 
Nervig situation som slutade bra. Inget mål denna gång.
Väntar på passning efter avspark.
 
Matchen slut och tack för god match.
 

6 kommentarer:

  1. Det var väl bra med en fotbollsmatch , det hade ju varit toppen
    om Julles lag kunnat vinna.
    Jag hade en trevlig Söndag också, så skönt Det var ingen bra dag den 13, så mycket ohälsa som har skett.
    Nu är det arbetsveckor igen. Jag skall taga mina fönster tager ett rum i taget, så ordnar det sig.

    ha det bra

    SvaraRadera
  2. Härligt med fotboll. Här skulle det setts på när stora killen spelade i lördags men tyvärr blev lillkillen sjuk med både hosta och 40 graders feber. Så jag och den lilla varma fick stanna hemma. De hade tydligen också varit jätteduktiga och vunnit med 6-2.

    Fin start på veckan önskar jag dig
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  3. Ja det är många fotbollsmatcher man stått och hejat på genom åren.... Ha en härlig start på midsommarveckan. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Synd att de förlorade men de verkade kämpa bra! Heja fotboll - kul!

    Ha en fin måndag!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Skojsigt synd att de inte vann...
    Önskar dig & de dina en härlig Midsommar ♡ ...

    /Kram

    SvaraRadera
  6. Bra kämpat och en massa härliga bilder!
    Önskar dig en skön och GLAD MIDSOMMAR...
    Kram Titti

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.