2015-12-13

Myssöndag



Här har man lullat runt i myskläderna hela dagen. Vi var på gubbens jobb igår och käkade lite gott och körde julklappsspelet. Jag hade ingen tur alls att kamma hem någon julklapp. Men hur är det man säger. Otur i spel men tur i kärlek, och det stämmer in precis på mig. För någon bättre livskamrat och man kan man inte ha som jag har.
Idag har jag kört en sväng med snabeldraken, vi har sett klart på alla avsnitt på Homeland, satt en rågbrödsdeg och snart är det baddags.
Stod och tittade på våra småfåglar utanför köksfönstret en stund idag och försökte knäppa några kort.

5 kommentarer:

  1. Gott med julbord! Har inte varit på något än. Homeland är så bra!

    Fin kväll! Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Nej man kan ju inte alltid ha tur i allt. Vi åt den sista Laxen Per och jag. Men Jag är ju gladast om jag slipper gå ut. n han var och handlade åt mig också. Nu har jag hemma allt till på Torsdag.
    Jag har sett Lucia på båda kanalerna.
    Sen har jag sett på Musikgrejen på 2 an.
    Efter den 18 måste vi ses, så du får pengar till barnens klappar.
    Det vill jag, om det inte är för besvärligt för dig.
    Det var ju kul att det var trevligt på festen.
    Pera har varit hemma ett par dagar, ryggen som vanligt-
    ha det bra önskar Hajan

    SvaraRadera
  3. Fina bilder. Mycket gott.... Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Waooo,så underbara foton & gottit med Julbord ♡...
    /Kram

    SvaraRadera
  5. Första bilden är ju verkligen underbar, du borde skicka den till någon tävling... så fin. Underbar faktiskt.

    Blogg/fotoutmaning inne hos mig i decemeber, häng på vettja.

    HA en finfin tredje advent.

    //Tatjanis

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.