2015-12-26

Tassar omkring

Här tassar vi omkring i morgonrocken ännu. Lyft på locket på chokladkartongen och stoppat munnen full till actionrullen vi sett. Dagen kommer fortsätta i detta lugna tempo, som är så himla skönt.
Julafton var också lugn och skön här hos oss. Vi hade bara min mamma och bror här på middag.
Igår träffade vi hela flocken hos dottern. Vi blev bjudna på lasagne och barnbarnen fick sina julklappar. Vi vuxna körde julklappsspelet som man ska köra det. Någon kan bli utan paket och någon kan gå hem med full pott.






5 kommentarer:

  1. Som vanligt vet inte vad jag gjorde, men mitt inlägg försvann.
    Det verkar ju som ni hade trevligt. Det var vackert där ser jag.
    Trodde lilla Axel skulle stå för matlagningen, men det
    får jag se en annan gång.
    Tack för senast hos Er, det var trevligt som vanligt.
    kram från Hajan

    SvaraRadera
  2. Låter som en mysig och skön jul. God fortsättning. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Tittar in och önskar dig en skön och härlig fortsättning!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Julmyyyys till hundra procent ♡ ....
    Ha det riktigt gott innan Nyår/Kram

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.