2016-05-15

Burrig söndag

Jisses, så kyligt det är nu när man sticker ut nosen. Det är nästan som höst i luften, men man ser ju på färgerna som är ute nu att det går mot sommaren. Något utearbete har inte blivit gjort idag. Utan vi stack iväg en sväng till gubbens pappa och sedan åkte vi och köpte en klänning som jag hade kollat in till bröllopet som är i Juli.
När vi kom hem fixade vi i ordning käket och det blev hemmagjorda hamburgare som tillbehöret serverades på kakelplattor som blev kvar från köket. Jag sparade 12 st. som jag satt tassar under och har som uppläggsfat.
 

6 kommentarer:

  1. Vad gott de ser ut. Fint och smart att servera på plattor så. Vilket tips. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Oj vad gott det såg ut då. Jag skall köra igång med en Lasagne
    det räcker ju till flera dagar.
    I går ramlade det in en Orkide till, så nu har jag 3 st fina exemplar.
    Håller med om kylan det är tidig höst i år, det måste väl bliva
    varmare igen. ha en bra dag önskar Hajan

    SvaraRadera
  3. Mmmm såååå gottit det ser ut :)
    Härligt att du hittat klänning till bröllop redan & inte som jag ute i sista stund hihi

    /Kram fina du & ha det så gott ❤

    SvaraRadera
  4. Skönt att vara klar med bröllopskläderna redan!
    Smart med kakelplattorna. Bra återvinning=))

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  5. En hemmagjord hamburgare sitter aldrig fel :) Vilken bra idé med kakelplattorna också...
    Tisdag och solen skiner igen, idag blir det en tur till Öland!
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  6. Det blev liksom lite kallt, ja! Samma här! Fast idag har vi i alla fall solsken och asparna utanför håller på att slå ut och då är dom liksom gulgröna, lite läckert!
    Vilken god och vacker mat och det där med kakelplatta var ju otroligt snillrikt!
    Agneta kram

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.