2018-01-11

Blev toppenbra

Det var ett pill först innan vi fick grillen i våg där uppe på det lutande taket. Men vid lunchtid var den färdigmonterad, och står där nu stor och ståtlig i ett hörn. Nu ska vi bara köra lite silikon till och sedan måla alla betongdelar vita. Sedan är det bara att börja grilla i den.


Idag fyller vårt äldsta barnbarn 14 år. Vi skickade en hälsning i morse och swishade vår present till henne. Hon var med oss första gången till Spanien när hon var 8 år och vi vet att hon gillar det här stället.

2012 och en riktig glötfisk.

2017 och på väg hem till vårt med brorsan.

8 kommentarer:

  1. Blev ju himla bra det där :-)

    Stort GRATTIS till barnbarnet!

    SvaraRadera
  2. Så fin grill. Vad duktiga ni är.Det ser så fint ut hos er. Blir lite mer sugen på boende i Spanien....
    Tummelisa

    SvaraRadera
  3. hejsan PÅ ER så fint det blev, jag swishade inget men Smsade och gjorde en grej via meil också.
    Det då ljusblå som är över grillen . på toppen.Kan det vara himlen som är så vackert blå. det är inte klokt
    mina töser sa att de behöver ha vantarna på sig.De har ku Elcyklar här.
    Så spännandec att höra om grillen fungerar sen- Här har kaffebryggaren gått åt hel---e i dag.
    vilka saker det händer utan min medgivande. I går firade jag lilla Anita som fyllde 80 år då.
    lycka till, här är det grått som vanligt.

    SvaraRadera
  4. Det blev ju jättebra med grillen. Grattis till ditt barnbarn på födelsedagen.
    Mitt äldsta barnbarn fyller 13 i år. Barnen växer men jag känner mig ändå inte äldre.
    Inte på insidan iallafall. Kram=)Carina

    SvaraRadera
  5. Vrålsnygg grill, blir nog många mysiga stunder där kram

    SvaraRadera
  6. Härligt med en så stor grill! Och grattis till barnbarnet!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Blev ju hur bra som helst :)
    Då är grillpremiären inte så långt bort nu.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Så fin den blev. Grattis till barnbarnet. Kram.

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.