2018-08-16

Tamme tusan

Igår när vi åkte iväg till jobbet kom det regn så att man t.o.m. fick sätta på vindrutetorkarna. Men det varade inte så länge, för när vi parkerade bilen strax efter var solen framme igen. Men två gånger till under förmiddagen kom det en liten skvätt innan vi åkte hem.
Det hade inte gjort någonting alls om regnet hållt i sig ett tag, tycker t.o.m. jag faktiskt 😊. Men vi får nog vänta tills i slutet av året då det är mer chans för regndagar än nu i augusti.

Vy genom bilrutan.

9 kommentarer:

  1. Regn behövs väl överallt men jag kan tänka mig att ni får vänta lite. Här har vi fått en del!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja TÄNK att man kan regna efter regn ha ha...men så härligt och luften blir så frisk :)
    Ha en glad dag!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  3. Jag såg inte till nåt regn på hela dan! Fast det hade stänkt lite på Ami och Patrik i huset på andra sidan gatan. En väldigt lokal skur, kan jag tro... :-D
    Imorgon ska det tydligen bli både regn och åska, men jag tror det när jag ser det :-)

    SvaraRadera
  4. 8 droppar räknade vi till och jäklars vad de dunstade snabbt. ��

    SvaraRadera
  5. Regn är välkommet... i lagom mängd :)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Oj, då fick ni mer regn än vi. Här kom det några futtiga stänk på terrassen!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Ja här har vi typisk svensk sommar just nu. Växlande molnigt, eventuellt lite spridda skurar och runt 20 grader. Jätteskönt efter värmen som varit sedan i maj. =) Kram Carina

    SvaraRadera
  8. Så tänkte jag för några dagar sen Nu har det kommit en del regn och jag saknar solen. Kram

    SvaraRadera
  9. Great article..I am looking so forward to your blogcomment and
    I love your page on your post.. That is so pretty..
    หนังออนไลน์

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.