2020-02-04

En måndag som gick snabbt


Ibland går dagarna väldigt fort tycker jag. Det känns som man knappt hinner med det man tänkt att göra. 

Startade med frukost och satte på en maskin med tvätt under tiden. Kollade lite på datorn innan jag bytte om från pyjamasen till arbetskläder. Hängde tvätten innan vi tog svängen in till Torrevieja.

Där gjorde vi ett snabbesök hos revisorn och lämnade lite papper innan jobbet. Jobbet idag var inne i Torrevieja och gick snabbt och resten utav dagen var lagerarbete innan det var dags att åka hem.

Hemma igen plockade jag ner tvätten och sedan blev det rester på tallriken till middag. Mobilen ringde och Chatarina kom förbi på en fika. Hon hade varit ute och gått en sväng i krokarna och det är alltid kul med spontanbesök. Vi satt och bubblade ett bra tag innan hon fortsatte hem till sig och då hoppade jag in i duschen.

Ja, sedan var den måndagen slut och snart dags att hoppa i sängen igen för att invänta tisdagen.


Den här såg jag igår och det är en Palmvivel. Hittade lite fakta om den här.

4 kommentarer:

  1. Vacker skalbagge för det är det väl? Finns många djur i vår herres hage brukar man ju säga. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Vilken vacker skalbagge fast den verkar vara ett skadedjur
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja den var vacker. =)
    Kram Carina

    SvaraRadera
  4. Tiden överhuvudtaget går fort tycker jag. Jättefin skalbagge. Kram Eva

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.