2020-06-19

En skön torsdag


Vaknade som vanligt tidigt innan solen ens har börjat stiga upp på himlen. Igår fanns inget jobb inplanerat mer än det vi själva ville göra hemma när man är ledig.

Långfrukost och datorhäng blev det såklart. Sedan satte jag en bröddeg och gjorde ny granola till frukosten.

Vi stack iväg en sväng och fikade hos Chatarina som nu ska bila hemåt mot Sverige i morgon och  inte är tillbaka här förens i höst igen.

Hemma igen bakade jag ut brödet och gubben började att vattna alla växter på takterrassen. Fixade lite mat åt oss som vi intog där uppe på taket och sedan njöt jag en stund i solen.

På kvällen satt vi nere i (citruslunden 😉) trädgården tills solen försvann bakom husen. Gubben ringde sina nära och kära och önskade de glad midsommar och jag tänkte på min mamma och pappa. Virkade även några varv på min väska när vi satt där. 

Glad midsommar till Er alla från mig 😃.


Solen letar sig in i huset.

 Morotsbröd blev det denna gång.

 En skön stund i solstolen.

 Granola med hasselnötter och kokos.

En hittepådrink i kvällssolen.

7 kommentarer:

  1. Ha en riktigt fin midsommar <3
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag önskar er det samma!

    Glad midsommar :D

    SvaraRadera
  3. Tack detsamma! Ha en fin spansk midsommarhelg!

    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  4. Glad midsommar till er med! :-)

    SvaraRadera
  5. Härliga bilder och fortsatt glad midsommar kram

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.