2020-09-02

Blev en tur till Ingelstad köpcentrum.

 

Vi blev tre som åkte iväg till Ingelsdas köpcentrum igår. Axel fick inte gå till skolan eftersom han var lite snorig. Han hade ingen feber eller var sjuk, men nu i coronatider är man hemma med sådan symtom. 

Jag skulle kolla om det fanns solcellslampor på Ica Maxi och kolla efter blåbär och lingonpulver. Några lampor fanns det inte men pulvren fick jag tag i.

Vi käkade lunch på McDonalds och sedan tog vi bussarna hem igen. 

Jag och gubben packade våra resväskor så att allt var klart tills Sophie skulle skjutsa ner oss till resecentrum. Där vi skulle ta flygbussen till Arlanda.

Väntar på bussen.


Ett byte vid centralstationen. 



Hittade något i alla fall. 

En lunch på McDonalds blev det.

 


6 kommentarer:

  1. Bra att du hittade nåt av det du sökte iallafall
    Hoppas resan hem gått bra
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad konstigt att du inte fick tag på några solcellslampor. Tycker de finns överallt här. Men det kan ju vara olika i olika delar av landet förståss.
    Lingonpulver och blåbärspulver hittade du ju i alla fall. Använder du det som kosttillskott?
    Eller till bakning? Jag har aldrig provat.
    Jag hoppas resan hem till det soliga Spanien gick smidigt och bra.
    Kram Carina

    SvaraRadera
  3. Ja och nu är ni redan på spansk mark antar jag. Välkomna hem! Kram

    SvaraRadera
  4. Hoppas resan hem gick bra. Och skönt att du fick tag på pulvret i alla fall!
    Kram och välkomna hem

    SvaraRadera
  5. Lingon- och blåbärspulver? Aldrig hört talas om... Men med tanke på bloggnamnet borde du kanske ha köpt hallon- och blåbärspulver? ;-)

    Hoppas hemresan gick bra - välkomna hem igen :-)

    SvaraRadera
  6. Solcellslampor tycker jag finns överallt men lingon- och blåbärspulver har jag aldrig hört talas om.

    Hoppas att resan gick bra och att ni är framme vid det här laget.

    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.