2020-09-17

En kartnål till


Det blev verkligen en riktig långdag på vägen igår. Men kunder blev glada och problem löstes och då känns det rätt så gott ändå tycker jag.

Sedan har vi väldigt roligt när vi jobbar med, så tiden och milen bara flyger iväg. Igår tex. självutnämnde jag mig till Vera kartläsare, Spaniens bästa 😂. Och med henne i passagerarsätet går allt som en dans.

Jag kan nu sätta en liten kartnål på Sevilla på vår väggkarta här hemma. 


Kanske Portugal nästa gång 🙄.

Snabba puckar och snabba vändningar.


Vackra berg även här.


Så stannade vi och åt i Loja på hemväg.


Denna kissemiss och en till fick våra rester.


Höga berg och djupa dalar.



Vår lilla dagstur.


7 kommentarer:

  1. Tycker ni verkar ha ett väldigt roligt jobb :) får se en massa fina platser och träffa folk som blir glada när ni hjälper dom. Ha en fin dag //Christina

    SvaraRadera
  2. Jösses vad ni flänger runt! Fina Sevilla är verkligen värd att stanna en natt eller flera i, men jag antar att annat jobb kanske hindrade er från det.

    Ha en fin dag - härligt med molnen där ute tycker jag :-)

    SvaraRadera
  3. Kul att se antalet nålar öka på er karta ��
    Kram

    SvaraRadera
  4. En bra kartläsare är mycket viktigt, nästan det viktigaste i en färd. Kram

    SvaraRadera
  5. Härligt att ni har så kul på jobbet. Ett gott skratt kan verkligen få vilken dag som helst att bli bättre.
    Medans vi har höststorm här och bara +9 har ni sol och +28 grader. Det är helt klart ni som gjort det bättre valet av livskvalitet.
    Vad bra att kissarna fick era matrester. Den såg så mager ut, stackars vildkatter.
    Ha en bra torsdag.
    Kram Carina

    SvaraRadera
  6. Härligt när arbetet går som en dans och att ni har roligt. Det betyder otroligt mycket :D

    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.