2008-07-16

Natti Natti

Vill tacka Synne med bloggen http://nabolandet.blogspot.com/ för utmärkelsen jag fick. Om ni inte har varit på hennes blogg så ska ni göra er ett besök. Det är en tjej som bor i Norge sedan många år tillbaka. Hon tar en med på långa fina turer i skog och mark med sin kamera som troget är med henne jämt. Som vanligt är det supersvårt att plocka ut några särskilda som ska få denna utmärkelse av mig. Ni får den allihopa mina bloggisar.



Nu har jag även testat och gjort en texttavla. Har varit på några andra bloggar och sett dessa tavlor. Hit kan du gå och göra din tavla Texttavla

10 kommentarer:

  1. tack för orden om dokumentet :) blev bättre än vad jag hoppats på :) grattis till utmärkelsen ;)


    ååh vad härligt med egen physsialis :) såå gott!

    stor kram sara

    SvaraRadera
  2. Grattis till utmärkelsen, du är verkligen värd den.

    Det här med Wordies såg jag för första gången idag. Jag vet inte vad det är. :-)

    SvaraRadera
  3. Stort stort grattis till utmärkelsen... den är du så värd.. men nu blir jag nyfiken.. det där med textavlor har jag aldrig hört talas om!
    Kram A-C

    SvaraRadera
  4. Grattis till awarden!!!

    Men vilken läcker tavla du gjort...det måste jag testa.

    kram Nilla

    SvaraRadera
  5. Grattis till utmärkelsen.
    Fin tavla du har gjort.
    Måste testa detta.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Grattis till din utmärkelse! :D Ska checka in den där texttavlesidan nu. sov sött.

    SvaraRadera
  7. Grattis till utmärkelsen!!
    den är du verkligen värd..
    kram anna

    SvaraRadera
  8. Grattis till den fina utmärkelsen!

    Vilken häftig texttavla du har gjort, en sådan har jag aldrig sett förut!

    Ha en trevlig helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  9. Grattis till utmärkelsen du är värd den. Ska gå in och prova göra texttavla hoppas att det går.
    Kram Irene

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.