2011-09-11

Glasmani



Igår var gubben och jag iväg en sväng på stan för att växla lite pengar till resan. När vi åkte hem igen gick vi in på Blomsterlandet för att köpa blomstöd till en hortensiabuske som vi har. Men jag blev eld och lågor när jag fick se så mycket fint i glasväg dom fått in. Så min varukorg blev knökad med skålar, ljustakar och burkar istället för någon blomma som annars brukar slinka ner. Inget av sakerna var speciellt dyrt heller. Den minsta skålen med fint lock kostade bara 20 kronor.


8 kommentarer:

  1. Dom har så mycket fint. Kika gärna in hos mig, tävling pågår. Nilla

    SvaraRadera
  2. Oj oj oj! Vad mycket fina glasformationer!!!
    Jag bara vänar på vårat nya kök! Då ska jag har en massa grejer framme!! Flera glasburkar mm står i ett skåp och väntar!! :)
    Ha en bra vecka! KRAM!

    SvaraRadera
  3. De där stora burkarna såg jag på Gekås, de är jättefina! Vilka fynd..

    kram

    SvaraRadera
  4. Hej vännen, här kommer en söndagshälsning och en kram. Vad kul att hitta så fina fynd.
    Susanne

    SvaraRadera
  5. Ja dom har fin fina grejer på Blomsterlandet ;)

    SvaraRadera
  6. Jättefina glas-saker.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  7. Å så fina glasgrejer, man blir så glad av sånt!
    Ha en bra vecka! Kram Helena

    SvaraRadera
  8. Oj vilka fynd! Skulle också vilja ha... Blommster landet har vi ju så det får bli en tur dit!
    Höstblommor till bron lär de ju också ha =)
    Ha det gott,
    kram Sussi

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.