2011-07-09

Passar på

(Det som står under detta inom parentes skrev jag i lördagsmorse i tron på att kunna hinna med ett inlägg innan kapaciteten minskade igen. Men tyvärr så var inte fallet, för när jag skulle lägga upp mina bilder var det så trögt igen att inget fungerade.)
att göra ett inlägg när vi har något sådär hög kapacitet på bredbandet. Vi har fortfarande inte fått vårt fel löst. Gubben är dagligen kontakt med leverantören som försöker att felsöka var felet ligger någonstans.








Idag blir det fullrulle här hemma, våra två små barnbarn kommer hit och ska sova över också. Så kommer sonen med ett par kompisar som ska hjälpa gubben att få nya badtunnan på plats. Inget som jag och gubben lyfter själva precis.

Bilderna är på några av våra rosor som vi har i trädgården. Bilden på buskrosorna blev inte så perfekt, men dom är jättevackra. Dom skiftar i färg och doftar ljuvligt. Sedan har vi en ståtlig rabattros som heter tivoli. Den doftar gudomligt gott, nästan lite viol tycker jag.

Ha nu alla en skön och fin helg med sol och värme.

5 kommentarer:

  1. Usch, så jobbigt strul med bredbandet..men desto mer kul med barnbarnen!

    kram o ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Härligt med besök av barnbarnen och ljuvliga rosor.
    Och ny badtunna, hur mysigt som helst!

    Hoppas det löser sig med bredbandet=))

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Härliga rosor du har, blommar ljuvt. Och barnbarnen på besök då blir det skoj och stoj, kanske bad i nya tunnan!?
    Irriterande med bredbands strul... Hoppas det reder sig.
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  4. Allt bra?
    Har du semester?
    Gick det bra när du passade barnbarnen?

    Ha det bra,Vicki

    SvaraRadera
  5. Super fina rosor å jag älskar doften av viol.

    Skönt att få hjälp med badtunnan, det är väl inget man lyfter så där jätte lätt kan jag tänka mig.

    Ha en fin dag.

    Kramkram

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.