2013-03-03

Inställt

Här skulle vi på kalas i dag till bror min som fyllt år. Men vi fick ringa återbud i går kväll redan. Så grabben fick komma och hämta presenterna som han skulle få. För igår på middagen sa det bara pang så var jag också febrig och hade ont i hela kroppen. Men idag så känner jag mig faktiskt mycket bättre redan och jag har inte haft någon feber nu. Men gubben min går in på 5 dagen med feber och en hosta som låter för jä..ig.
Så idag har vi spenderat tiden vid tvapparaten för att kolla på Vasaloppet och 5 milen, fast vädret har varit strålande och vackert.

2 kommentarer:

  1. Jaa,det var så synd åt Er, som skulle åka på denna jäkla Flunsa.
    Jag tog så många fina kort på
    " Serverings-personalen " men
    måste ha hjälp att fixa dem,De bliver för stora när jag lägger in
    dem. Jag hoppas nu att Ni bliver bättre. Nu är det -7 grader redan
    Fy Tu..n säger jag
    kram/Hajan

    SvaraRadera
  2. Usch och fy för dessa sjukdomar, och så tråkigt när man måste ställa in. Men tur att det finns trevliga skidor att titta på på tv, speciellt om det bringar guld;)

    Önskar dig en härlig dag och hoppas att förkylningen börjar släppa för dig och mannen.
    Kram
    Annie

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.