2008-06-17

Vinst




Idag har min lilla gubbe planterat en konvaljbuske och en katsura. Den sist nämnda ska visst lukta lite pepparkaka om hösten. Det låter bra tycker jag, för det är en kaka som jag äter året om. I vår brevlåda idag låg det ett paket till mig :-) Det var vinsten som jag vann på http://glitterochmarsipan.blogspot.com/ blogg. Min första vinst sedan jag blev en bloggare. Här ser ni paketet som det låg i och dessa fina saker fanns i paketet. En fin duk, porslinsros och ett hjärta. Jag har redan lagt duken på bordet i vardagsrummet. La rosen och hjärtat i arrangemanget jag har på bordet. Får visa en bild med det senare, glömde bort att ta en sådan bild. Ivrig att få göra detta inlägg och visa vilka fina saker jag fick.
Tack snälla Anette för den fina vinsten.



13 kommentarer:

  1. Ser jätte fint ut. Åh så roligt att få vinna=)
    Grattis.
    Kraaaam

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinsten! Finfina vinster tycker jag.
    Jag var tvungen att klicka bilden större och rosen och hjärtat var ju jättefina ju och även duken me´.
    Ha en underbar kväll och morgondag!
    kram Plingen

    SvaraRadera
  3. Hejsan,vad roligt att du gillade det.
    Pepparkaksdoft på hösten,det är väl fint,då blir man riktigt sugen på att baka pepparkakor till advent.
    Ha det gott
    kram Anette

    SvaraRadera
  4. Konvaljbuske? Är det vita liljekonvaljer vi pratar om? Låter jätteintressant.
    Gullig gubbe :)

    Grattis till vinsten!

    Det var jättefina saker.

    En härlig midsommar önskar jag dig
    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Vilken söt vinnst du fått....
    Grattis till den.
    Liljekonvaljbuske, är det måntro den som har stora vita blommor som ser ut som liljekonvaljer?
    Visa en bild hehe...
    Nu blev jag sugen på pepparkaka och lussekatt....
    Tänk så det kan bli.
    Ondsdagskramen till dig.
    Synne :D

    SvaraRadera
  6. hej!!
    så fina saker du vunnit!!
    jo trappfärgen ska härda i 24 timmar..men är övermålningsbar efter 8 tim.

    ha det så bra..
    kram anna

    SvaraRadera
  7. Grattis till vinsten:-) Vilken otroligt söt duk du vann..
    Härligt med doft av pepparkaka..
    Ha en bra dag.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Hejsan!

    Grattis till vinsten!!!!!!

    HA´en bra dag!
    MiaMaria

    SvaraRadera
  9. Grattis till vinsten!

    Låter spännande med pepparkaksdoft... Har aldrig hört talas om den, men säkert inget som växer här uppe. Ingen sommar här än, och jag hoppas verkligen det bättrar till sig tills vi ska på "camping". Trist annars för barnen, som längtar efter sol och bad. Ja, mamma också. Iaf sol... Man är blekare än blekast.

    Ha en underbar midsommar.

    Kramar
    /Ewa

    SvaraRadera
  10. Grattis till vinsten! Jättefina saker, förstår att du blev ivrig att visa upp dem :)

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  11. grattis till din fina vinst!

    Visst ville du ha receptet på snickerskakorna..? Här kommer de iaf :)

    Blanda ½ paket cornflakes8 jag höftar lite) med en burk jordnötssmör ( krossa cornflaksen lite grovt om du vill), bre ut på smörpapper i en långpanna. Smält två blockchokladkakor ( mörk) smeta över cornflakes/jordnötsblandningen och sen in i kylen ett tag. Skär sedan rutor och njut!
    ha en trevlig kväll! Annelie

    SvaraRadera
  12. Ohh vad fint..det e så kuul när man vinner nåt ! Må gott i midsommar !!=)

    SvaraRadera
  13. Grattis till vinsten! Härligt att få en present med posten.
    Önskar dig en riktig glad midsommar!
    kram från Poppins

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.