2014-10-26

Vintertidsfrukost

Vet inte varför vi vaknar tidigt här nere. Men när klockan är 07.30 här så sitter vi och käkar frukost. Så i morse blev det en hel timme tidigare eftersom det är vintertid nu. Men jag orkade inte ligga kvar i sängen och vänta tills klockan skulle bli 07.30. Så frukost intogs i mörkret på altanen som sakta förvandlades till dag under tiden vi satt där.
Men nu är solen uppe och temperaturen stiger sakta uppåt. Väskan är packad med handdukar, vatten, sololja och frukt. Så snart drar vi till stranden. Och förmodligen somnar jag nog till en stund medans jag lyssnar på boken där på stranden.

6 kommentarer:

  1. Åh, himmel så mysigt.... ! Önskar Er en härlig söndag på stranden med sol och värme! Kram Kate

    SvaraRadera
  2. Då hoppas jag på en bra dag för Er. Ni behöver ju inte ligga och sola hela tiden. Solen tager ju lika mycket om inte mer under promenaderna. Allt det där vet Ni ju, vad tjatar hon om. Joo hon
    är rädd om sina ungdomar.
    Ha det bra.

    SvaraRadera
  3. Så fantastiskt härligt ni verkar ha det och vilken ljuvlig bild.

    Fin mjuk söndagskväll till dig
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  4. Det där låter ju helt fantastiskt underbart. Ha de riktigt gott nu.
    Kram från Maria

    SvaraRadera
  5. Vitertid här med och jag vaknade 8.00 och kände mig pigg! Kom på... just det klockan är ju egentligen nio!!

    KRAM Anna

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.