2012-04-18

Nu får det räcka

Nu sitter vi här jag och gubben och tar oss en kopp kaffe med en liten pistageglass till. Vi är precis hemkomna från lasarettet där gubben har fått gjort en elkonvertering igen. Nummer 6 i räkningen med kort mellanrum på dom 4 sista. Nu kommer han inom en snar framtid bli kallad för att prata om en operation (ablation) istället som kanske hjälper bättre.
Jag vet att detta inte hör till vanligheten att jag skriver om våra krämpor och sjukdomar som vi har. Men nu kände jag att jag bara måste göra det.

6 kommentarer:

  1. Ja men därför är det ju bra att du fick skriva av dej och få lite respons.Jag tycker att jag känner mej som en gnällspik med ofta.Men det är ju bara så tråkigt med sjukdomar och bara elände.Hoppas att han får en tid nu så ni får ha det bra sen vännen.Härlig bild.Ha en skön fortsatt onsdag.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Ja jag har inte en susning om vad det innebär för gubben din men jag hoppas verkligen det går bra för honom och att han slipper ha ont. Det är ju så trist att inte må bra...
    Önskar allt gott till er!
    Krya på kramar Sussi

    SvaraRadera
  3. Ja älskade gumman ibland måste man
    bara få prata om saker och ting.
    Vi tänker hela tiden på Er två
    och bara undrar varför ?

    SvaraRadera
  4. Klart du ska ventilera!
    Förstår att det måste kännas jättejobbigt för er.

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  5. Håller med Hannis, ventilera.

    Kram o krya på gubben /Tina

    SvaraRadera
  6. Skickar många varma tankar och håller tummarna här!
    Stor kram till er båda
    Susanne

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.