Vilken fantastisk liten trädgård ni har, han är duktig din gubbe. Vi har varit i Sälen ett par dagar och vandrat.Då märkte vi verkligen hur avlångt Sverige är, åkte ifrån Sälen där det var 16 grader och kom hem 4 timmar senare till 29 grader i Örebro.Det ska tydligen bli ännu varmare idag så det blir att hålla sig i skuggan. Önskar er en fin helg Kram Pia G
Hej Carin här som har den här bloggen. Jag är en gift kvinna på 64 år som lever med min man som jag har kompat ihop med över 40 år i vått och torrt. Sedan 2018 är vi bosatta permanent i Spanien. Det jag skriver om här på bloggen är livets vardag. Så bloggen är som min lilla dagbok.
Vilken fantastisk liten trädgård ni har, han är duktig din gubbe.
SvaraRaderaVi har varit i Sälen ett par dagar och vandrat.Då märkte vi verkligen hur avlångt Sverige är, åkte ifrån Sälen där det var 16 grader och kom hem 4 timmar senare till 29 grader i Örebro.Det ska tydligen bli ännu varmare idag så det blir att hålla sig i skuggan.
Önskar er en fin helg
Kram Pia G