2026-06-27

Fredagen

Igår blev det en städdag på taket. Även om det snart kommer att vara lika dammigt igen när helgen är över och de börjar jobba på gärdet igen.
Resten av dagen blev lugn efter slitet på taket. Brorsan och gubben blev kvar på taket och jag gick ner och la mig på soffan.




1 kommentar:

  1. Vilken fantastisk liten trädgård ni har, han är duktig din gubbe.
    Vi har varit i Sälen ett par dagar och vandrat.Då märkte vi verkligen hur avlångt Sverige är, åkte ifrån Sälen där det var 16 grader och kom hem 4 timmar senare till 29 grader i Örebro.Det ska tydligen bli ännu varmare idag så det blir att hålla sig i skuggan.
    Önskar er en fin helg
    Kram Pia G

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.