2014-02-27

Beviljat

Så har man fått beviljat lite tjänstledigt i år igen på hösten. Så nu har vi klickat hem resan och betalat. Nu är det bara boendet som ska bokas också. Men man vill ju försöka få det så billigt och bra som möjligt. Men det gäller att kolla ordentligt så man inte går på en nit. Vi har gjort detta misstag en gång att boka billigt. Visst man vet att man går ner i standard, att det kanske inte är värsta lyxen. Men det vi fick för våra pengar då var rena rama backpackers placet. Det fanns inte köksutrustning, det städades urdåligt fast städning ingick. Toapapper fick man be om när det tog slut. Dåligt med handdukar. En igenväxt uteplats med två äckliga solsängar. Men vi gjorde det bästa av det den månaden vi var där.

6 kommentarer:

  1. Är det Canaria eller Alicante
    Du menar, eller allt sammans ?

    Vi hade det lite trevligt Inger och jag, roligt hon var ju bra fyra eller 5 år, när jag träffade henne. Var tusan har åren tagit vägen ?
    I morgon är det tandläkaren för mig, bara tandhygienisten .

    SvaraRadera
  2. Härligt! Det blir något bra att se fram emot!
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Skönt att ha lite att se fram emot när hösten kommer.
    Hoppas du får en fin dag, kram

    SvaraRadera
  4. Visst är det roligt att leka med bilderna och färgen. Faktum är att jag gillar den sepiafärgade och svartvita nästan mer än originalet, även om det är en jättefin tulpan.

    Kul att gå med resplaner, nåt att se fram emot!

    Ha det fint
    /Anette

    SvaraRadera
  5. Vad härligt, något att längta till, om två veckor åker jag ned till mitt Spanien :-) vad jag längtat, ha en fortsatt fin helg, kram

    SvaraRadera
  6. Gud så härligt att ha en sådan resa att se fram emot, själv åker vi till Italien i påsk o det lääängtar jag efter. Ha en skön söndag. Kramisar Tina

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.