2016-05-01

1 Maj

Vi har inte gått i något första maj tåg med fanor, men vi hamnade i tåget med raggarbilar när vi skulle hem från dottern. Nu har vi ju en kombivolvo 08 så vi var inte så populära i tåget. Fans inte några som tog kort på vår bil. Fast den var snyggare och mer välvårdad än andras i tåget.
Dottern och pojkvän höll på att rengöra poolen när vi kom. Det ska ju bli varmare i veckan, så snart är badsäsongen igång. Vårt lille charmtroll Axel var med och fika en liten stund innan han tog en  liten powernap i deras inglasade uterum.
Dom hade satt upp armeringsjärn på väggen i sitt uterum, som jag tyckte var görläckert.


5 kommentarer:

  1. Det var verkligen snyggt Armeringsjärnet,
    Så lilla axel var trött när ni var där, han hade kanske firat sista April.

    I dag var det ju underbart, nu skippar jag gröten och bara fikar i dag.

    SvaraRadera
  2. Snyggt med armeringsjärn, är ju lite svag för det där rostiga. Vilket charmtroll och där hade jag också gärna legat och vilat....Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Haha så ni hamnade där! Mysigt sällskap fick ni när ni kom fram iallafall! KRAM Anna

    SvaraRadera
  4. Där ser man, att ni har varit ute på raggarträff=)) Kan tänka mig att eran bil avvek lite, haha

    Himmel så härligt med pool. Tänk att det snart går att bada och njuta.
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  5. Haha! Att hamna i den kortegen liksom... ;-)

    Jag har gått i ett enda förstamajtåg. Det var när vi råkade hamna på Kuba just på första maj. Ska man bara gå i ett tåg, så är Havanna inget dumt ställe... :-)

    Smart av Axel att förse sig av allt innan nån annan har ätit upp godsakerna :-D

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.