2017-08-14

Snabbvändning

Då var man hemma på svensk mark igen, men bara tills i morgon. Barnbarnen och jag åkte från Spanien i förmiddags och var i Sverige på eftermiddagen. Vi blev hämtade på Skavsta och jag blev skjutsad direkt till Axel med familj. Axel fyller nämligen 4 år på fredag och då är inte vi hemma. Så det fick bli ett förskottsfirande med presenter från oss och gammelmormor. Han blev kanonglad för allting han fick. Tyvärr så blev det inga kort tagna (jag filmade bara)förutom ett på lilla Ellen som växer som bara den. 
På flygplatsen i morse.

 Kortspel på vägen hem.
Ellen som redan är över en månad nu.

Ett gammalt kort på vår Axel som blir 4 år.

5 kommentarer:

  1. Oh så glad jag blev att Du redan var i farten. Hoppas
    de värdesatte lite vad Ni hittat på.
    Det är svårt ibland, kommer ihåg era ungar, det hjälpte inte alls vaD MAN HITTADE PÅ.
    hA, HA VI HADE JU INGEN BIL HELLER, UTAN VAR JU TVUNGEN ATT ÅKA I DEN JÄVLA BUSSEN.
    vI ÄLSKADE DEM , ÖVER ALLT ANNAT I VÄRLDEN. MEN OJ, OJ

    SvaraRadera
  2. Så mysigt att ha haft barnbarnen så länge hos er och så härligt för dem. Måste bli fasligt tomt nu när de åkt. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Vilken fart det är på dig. Hoppas ni får en fortsatt skön semester nu. Även utan barnbarnens sällskap. Av egen erfarenhet gissar jag på att ni kan behöva lite återhämtning. Även om man älskar att vara med barnbarnen brukar man bli trött. Kram=)

    SvaraRadera
  4. Det var en väldigt snabb sväng :) Men så roligt att du hann fira Axel och titta till resten av "flocken" innan du åker tillbaks igen!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Mysigt med födelsedagsfirande. Kram.

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.