2013-08-29

Gottegrisar

När vi var i Spanien gick vi på marknaden som är varje lördag i närheten av där vi bor. Marknadsgatan är jättelång med stånd på båda sidor med allt mellan himmel och jord. Givetvis har dom även ett godisstånd som är av dess like. Jag tycker att det är mega stort, då kan ni förstå att i lille Wilmers ögon var detta gigantiskt. Helt enkelt lite för svårt att välja vad man skulle stoppa i sin påse. För man kunde ju inte ta en sak av varje sort :) fast man helst skulle ha velat gjort det.

8 kommentarer:

  1. Det var ju rena paradiset
    för små Godisråttor.
    Det kommer han säkert ihåg
    när han skall berätta.
    Gulligt

    SvaraRadera
  2. Jisses, vad gott!
    Jag hade haft problem att välja vilka godisar jag skulle köpa.
    Underbara bilder!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  3. Färgsprakande godis.
    Tur jag inte är sån gottegris på godis... jag är mer för mat jag. Hihi

    SvaraRadera
  4. Tur att inte jag hamnat vid ett sånt godisstånd...
    Sockerråtta som jag är hade jag fastnat!

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  5. nej, här skulle jag inte tittat in idag, jag som är en av världens största sockerråttor.
    Ha en toppen helg.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  6. Oj oj, förstår att den godisbuffen var lockande :) Själv föredrar jag nog äppelmoset i ditt förra inlägg ;) Ha en trevlig helg. Kram Katta

    SvaraRadera
  7. Jisses hur mycket godis som helst !Himla massor av härliga färger .Önskar dej en mysig fredag.Kram Rita

    SvaraRadera
  8. Jösses vad mumsigt. Jag hade tagit minst en av varje.

    Trevlig helg.

    Kraaaaaaaaam

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.