2013-10-06

Sköna Söndag

  
 
Ja, då var det söndag igen då. Jag står i startgroparna med tvätthinken och fönsterskrapan. Jag ska ställa mig utomhus på fotpallen och tvätta fönstren nämligen. Man vet ju aldrig om det är för kallt när vi kommer tillbaka från vår efterlängtade semester som vi åker iväg på snart. För vi kan ju inte be grabben fixa fönstren också. Det räcker så bra att han bor i huset och tar hand om det när vi är borta. Vi är evigt tacksamma att alla våra tre barn ställer upp och hjälper till med allt som behöver skötas om när vi är ute och reser.
När fönstertvätten är klar ska jag laga OSSO BUCO fast på kyckling och inte kalvlägg som det ska vara egentligen.
Nej, nu är det dags att sätta igång, ska bara hänga maskinen som blev klar nu med.
VAD HAR NI FÖR ER DÅ?

2 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder!
    Har varit i skogen och plockat kantareller (Kanske de sista för säsongen?)Det var så skönt i skogen.
    Är lite avundsjuk på Er kommande resa till Spanien, känns långt att vänta till februari.
    Ha nu en fortsatt skön vecka!
    Kram Tummelisa

    SvaraRadera
  2. Det var fina bilder som vanligt.
    Din bror med dotter kom på ett litet besök. Hann att gå till bankomaten åt mig. Martina övningskörde en trevlig stund med
    kaffe och nybakt äpplekaka.

    ha det skönt kram från Hajan

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.