2008-02-01

Skönt


Nu är det äntligen fredag igen. Veckorna går så himla fort. Det börjar lite segt på måndagen, men när man har passerat tisdag rullar det bara på med en hiskilig fart. Men jag är inte ledsen för det, tvärt om jätte glad.


Idag hade jag tagit med mig en påse Läkerol Split till jobbet, som jag la ner i min skrivbordslåda. Efter frukost tog jag den första karamellen. När det blev lunch kändes påsen mycket lättare. Vid eftermiddags fikat vända jag upp och ner på påsen, och ut ramlade en ynka karamell. Ups det var ju inte riktigt meningen att det skulle ta slut på en dag. Men dessa var försvinnande goda. Så någon sådan påse tänker jag inte ta med till jobbet mer.

4 kommentarer:

  1. Tack för kommentaren på min blogg! Den där Läkerol-sorten verkar farligt god! :) Jag är inte heller bra på att spara till dagen efter! Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Vad kul att snubbla in här & hitta en ny fin blogg att besöka :)

    Önskar dig en fin helg!
    KRAM! /Jes

    SvaraRadera
  3. Hejsan hoppsan!
    Så läcker "banner" du har på din blogg och så fina collage-bilder du gör!
    Här var roligt att kika in!

    Trevlig helg!
    Hälsningar Linda

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket, och trevli helg på dig själv.

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.