2008-02-13

Vår????


Vilken dag, solen har lyst hela dagen och till och med värmt lite. Fåglarna kvittrar, hunden blir inte skitig när man tar en promenad. Kan det vara bättre??
När jag cyklade hem från jobbet idag, behövde jag inte ha mössa och halsduk på mig. När jag tog en promenad med hunden flög det tre gäss förbi. När dom börjar dyka upp igen då börjar det bli vår eller???. Sedan såg jag videung som redan slagit ut. Det måste vara vår eller??.
När jag tittade i posthögen, låg det ett reklam blad från vårkollektionen från Kaffe. Denna söta klänning fans med där. Den klänningen skulle jag vilja ha och en vanilla milkshake att slurpa på i solskenet. För det är väl vår???

2 kommentarer:

  1. JÄTTEfin klänning

    SvaraRadera
  2. Visst är den. Men det stod inte några priser i bladet som kom. Men drömma kan man göra i allafall.

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.