2008-02-22

Fredag Yes!!


Gud vad skönt det är när fredagen kommer och man vet att man har hela helgen framför sig. Inte kunde jag ha någon halsduk när jag stack iväg till jobbet i morse. Nog för att det blåste så in i baljan, men termometern visade +7. Mössa och vantar behövdes men inte en vrål lång halsduk.
Det fick bli tacos här ikväll, tycker det är jätte gott. En massa olika grönsaker med salsa och vitlöksås, och självklart ett glas rött till detta.
Nu ska jag hoppa runt lite här ute i cybervärlden innan På spåret finalen börjar. Tror det kommer bli en spännande match mellan dessa två lag. Cecilia Hagen och Lennart Hoa-Hoa Dahlgren och Anne Lundberg och Johan Wester. När På spåret är slut får man sappa över till 4:an och se resten på Let´s Dance vem som blir utröstad. Men det är en bra film kl.21.00 på kanal 5 oxå "A lot like love". Vi får se hur det blir.

ha en skön fredags kväll!!

3 kommentarer:

  1. Ja, det är härligt med fredagar.
    Tacos är inte dumt det heller, en av mina favoriter...

    Ha en härlig helg!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Härligt collage du har gjort! Fräscht...och tacos är ju mumsigt!
    Kram & ha en skön helg!
    Mia

    SvaraRadera
  3. Helena och Mia, visst är det gott. Ha en bra helg ni oxå
    Mamma C

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.