2013-04-23

Blåsigt

Idag har det blåst något för jä..igt här hos mig. Kändes nästan som jag stod still och trampade med cykeln på samma ställe ett tag. När jag gick och mötte gubben var det motvind också. Två steg framåt och ett tillbaka. Öppnade jag munnen såg jag nästan ut som henne på reklamen (Bixi elreklam) som säger att hon älskar vind. Men vi, jag och prinsessan kom fram till slut. Väl hemma igen blev det nu en liten hemmagjord pizza till kvällsmat. Nu har jag laddat ner boken Fjärilseffekten med Karin Alvtegen. Har lyssnat på alla hennes böcker, tycker hon skriver så bra. Någon som läst eller lyssnat på den senaste?

4 kommentarer:

  1. god kväll, nej jag ser bara på TV.
    Dagen varit bra mycket god mat, lång hemfärd med färdtjänst, men det får man räkna med.

    Jag ringer i morgon, tvättar klockan 07.00,
    så Du inte undrar om jag är dålig.
    puss och kram Mamma H

    SvaraRadera
  2. Oj, vad vindigt ni har det.
    Tack för Grattis hälsning till Matilda.
    Ha en fin onsdag.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  3. Och idag fortsätter det blåsa här, pust!

    kramen

    SvaraRadera
  4. Glömde att säga, jag åker och handlar redan kl.09.15. Mycket att styra med tills Fredagen.
    orkade inte något i gårkväll på bloggen, inte du heller ser jag.

    kram lilla gumman

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.