2015-01-19

Åren går

Idag är det 7 år sedan jag startade min blogg. Det är inte klokt så snabbt dessa år har gått. Så idag på min bloggfödelsdag kör jag en utlottning på ett par örhängen. Det är lite vårkänsla i dem med sin gröna glaspärla. Jag håller utlottningen öppen till nästa måndag den 26/1. Så lämna en liten kommentar så är du med i utlottningen.
(Inte den bästa bilden precis)
Tack ännu en gång för alla som kikar in här och gör ett avtryck. Det är ni som gör det roligt att blogga vidare.

11 kommentarer:

  1. Hipp hurra och stort GRATTIS på 7-årsdagen, och vill självklart vara med på en utlottning på dessa suuuuperfina örhängen!
    Önskar Dig även en ny fin vecka, måndagskram från Kate

    SvaraRadera
  2. Grattis, ja tänk vad tiden går fort. önskar dig en fin start på veckan. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. ha,ha jag mår bra, men är nog lite trött. gjorde en kommen tar
    hos mig själv.
    blev så glad när jag såg Mamma c.
    Det får vara kvar

    kram mamma H

    SvaraRadera
  4. Grattis på bloggdagen så här i efterskott! Inte klokt som tiden går, men så är det kul också=)) Kram Hannis

    SvaraRadera
  5. Grattis på bloggdagen. Tänk vad tiden går fort.

    Fin dag till dig
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  6. Grattis på 7 års dagen kram Diana

    SvaraRadera
  7. Grattis till långt bloggande, jag har bara kommit halvvägs :) Kram Suss

    SvaraRadera
  8. ♡ -ligt Grattis till de sju åren ....
    Är gärna med i Utlottningen av dessa vackra örhängen :)

    annmi.eriksson@hotmail.com
    /Ha en underbar dag!

    SvaraRadera
  9. Åren går...puh, men nu hoppas jag att få läsa din härliga blogg 7 år till! Alltid lika kul att kika in till dig...
    Ha en skön vecka!
    Kram,
    Titti

    SvaraRadera
  10. Grattis till en så fin blogg som du har! Alltid kul att kika in och läsa. Tänk vad tiden går fort när man har roligt...
    Trevlig helg,
    Sussi på Stolpås

    SvaraRadera
  11. Å, så fina... och grattis!
    Läste om de där granarna som ni tog ner, härligt att få lite mer ljuft och ljus kring huset.
    När vi köpte vårt hus tog vi ner sex träd och det har jag inte ångrat en dag!
    Ha en skön start på helgen!

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.